XL World a facut 2 mil. euro din outsourcing si call center

Autor: Sabin Popescu 30.05.2008
Compania britanica XL World, specializata pe servicii de outsourcing si call center, a inregistrat pe piata locala o cifra de afaceri de 2 mil. euro in primul trimestru, in crestere cu 70% fata de aceeasi perioada a anului trecut. "Rezultatele obtinute in primul trimestru au depasit estimarile noastre initiale. Aceasta crestere se datoreaza unor proiecte noi pe care le-am contractat in decursul anului 2007", a declarat Roberto Montandon, directorul de dezvoltare al XL World. Obiectivul companiei pentru sfarsitul lui 2008 este cresterea cu 45% al nivelului afacerilor, la 10 mil. euro. XL World, infiintata in 2000, are in prezent circa 1.000 de angajati si estimeaza ca numarul acestora va creste la 1.200-1.300 pana la sfarsitul anului. In acest sens, compania a alocat aproximativ un milion de euro pentru programe de training.