Pensiile private si retailul au dus News Outdoor la 7 mil. euro

Autor: Cristina Negraru 22.05.2008
Agentia News Outdoor Romania, divizia locala a News Outdoor Group, cel mai mare jucator pe piata de outdoor (panotaj stradal) in Europa Centrala si de Est, estimeaza o crestere de 30% a afacerilor in 2008, fata de nivelul de 6,95 mil. euro in 2007.
Businessul companiei s-a majorat cu 40% anul trecut fata de 2006, in timp ce profitul operational a fost de 800.000 de euro, fata de 100.000 in 2006, pentru 2008 acesta fiind estimat la circa 1 mil. euro.
"Cu aceste rezultate, News Outdoor Romania si-a consolidat pozitia pe piata de outdoor din Romania, piata care a insumat anul trecut circa 60 de milioane de euro" a declarat Dierk Zeigert, directorul general al News Outdoor Romania. In primul trimestru al acestui an agentia a avut afaceri de
2,1 mil. eur o, in crestere cu 43,4%.
In 2007 printre cei mai importanti clienti au fost cei din domeniul retailului (17% din afacerile companiei), telecomunicatiilor (15%), bauturilor racoritoare (8%), bancar (6%, mai mult cu 200% fata de 2006 datorita lansarii campaniei pentru pensii private) si auto (5%). La nivel de grup, businessul din Romania aduce doar 1% din cifra de afaceri, insa ca numar de angajati filiala locala se afla pe pozitia a doua, dupa cea din Rusia, avand 102 salariati.
Grupul News Outdoor este divizia de outdoor a News Corporation, trust condus de Rupert Murdoch. Compania este al treilea jucator local dupa epa! si Affichage.