Coty a inchis T1 cu 3,2 mil. euro

Autor: Cristina Stoian 15.05.2008
Compania Coty Cosmetics Romania, unul dintre cei mai mari importatori de cosmetice decorative si produse de toaleta de pe piata locala, a raportat pentru primul trimestru al acestui an o cifra de afaceri de 3,2 mil. euro, in crestere cu 20% fata de perioada similara a anului anterior cand a anuntat afaceri de aproximativ 2,6 mil. euro. "Factorul cel mai important care a contribuit la aceasta evolutie este cresterea cu 50% a vanzarilor Adidas, brand care reprezinta jumatate din businessul nostru, dar si a altor branduri, cum ar fi Celine Dion sau Kylie Minogue", a declarat pentru ZF Viorel Ognean, directorul general al Coty Cosmetics Romania. Vanzarile brandului Kylie Minogue au ajuns la 330.000 de euro in doar cateva luni de la lansare, in contextul in care cele ale lui Celine Dion, un brand mai vechi, sunt de circa 650.000 de euro. Ogn ean este de parere ca incetinirea cresterii consumului inregistrata la inceput de an nu s-a reflectat in vanzarile Coty Cosmetics, consumatorul vizat de produsele companiei fiind in continuare atras de brand. "Faptul ca au crescut preturile nu inseamna ca omul se va orienta spre produse no-name. Exista o tendinta generala ca persoanele care cumpara cosmetice sa se indrepte catre brand, produsele ieftine, dar de calitate indoielnica incepand sa dispara", spune Ognean. Compania concureaza la nivel local cu multinationale ca Procter&Gamble, Beiersdorf sau L'Oreal.