Millennium Bank, grad de notorietate de 10,8% dupa primele trei luni

Autor: Angela Placinta 13.02.2008
In contextul cresterii semnificative a competitivitatii pe piata financiar-bancara din Romania este esential ca un nou intrat pe piata sa aiba un impact puternic, afirma Jose Toscano, directorul general al Millennium Bank, institutie de credit care a intrat pe piata locala in octombrie 2007. Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Daedalus/Millward Brown, Millenium Bank a ajuns la un grad de notorietate spontana de 10,8% la trei luni de la lansarea in Romania. Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ national, in trei valuri, in perioada 17 septembrie - 9 decembrie a anului trecut. Au fost intervievate aproape 1.000 de persoane cu varste intre 18 si 55 de ani, din mediul urban, cu venituri de peste 150 de euro. Investitia initiala a grupului portughez pe piata romaneasca a fost de 40 de milioane de euro, urmand sa urce la 300 de milioane de euro pana la sfarsitul anului 2011. Ban ca are in prezent 39 de sucursale si intentioneaza sa isi extinda reteaua la 100 de unitati teritoriale pana la finele anului viitor.