Microsoft vrea campanii publicitare "mai umane"

Ziarul Financiar 14.09.2008

Sistemul de operare Windows, creat de Microsoft, reprezinta un produs de larg consum care a avut un succes enorm de-a lungul timpului la nivel mondial, insa este si unul dintre brandurile care au beneficiat de campanii publicitare prea putin interesante pentru oamenii obisnuiti, scrie Financial Times.

 

Cunoscut in toata lumea, Windows a adus companiei Microsoft un profit de aproximativ 13 miliarde de dolari (9,18 mld. euro) in anul fiscat trecut. Si totusi, chiar daca banii veneau de peste tot, sistemul de operare a devenit in scurt timp o tinta usoara pentru o campanie extrem de dura de advertising: sloganurile publicitare Apple "I'm a Mac, and I'm a PC," care au facut ca software-ul Microsoft sa fie considerat instabil, expus riscurilor de securitate si cu functii extrem de limitate.

 

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cum a fost afectata Microsoft de aceasta campanie si ce eforturi se fac pentru a schimba vizibil felul in care consumatorii percep sistemul de operare Windows.