Kraft intra pe segmentul super premium cu brandul Cote d'Or

Ziarul Financiar 19.10.2008

Kraft Foods Romania ataca segmentul super premium al ciocolatei cu un brand din portofoliul international, Cote d'Or. Compania intra astfel in lupta directa cu Heidi, Ferrero si Storck pe un segment estimat la 40-45 de milioane de euro, cel al pralinelor. "Segmentul de praline premium a ajuns sa detina o pondere de 30% in valoare in anul 2007, cu o crestere de aproximativ 60% fata de anul precedent", au spus reprezentantii Kraft Foods Romania. Acestia au mai precizat ca, in cadrul pietei produselor din ciocolata, pralinele au evolutia cea mai dinamica, inregistrand anul trecut o crestere de peste 25% in volume vandute si aproximativ 40% in valoare. Pe piata locala a ciocolatei, estimata la 250-300 mil. euro, segmentul tabletelor inca domina piata, avand o pondere in valoare de circa 60%, potrivit ultimelor date disponibile. Cei mai mari jucatori pe piata de profil sunt companii care au mizat inca de la inceput pe segmentul mediu (de pret) al tabletelor de ciocolata - Kraft Foods, Cadbury (fosta Kandia-Excelent) si Supreme Chocolat. Mihaela Popescu

 
Cu cine intra Kraft in lupta