Generali se arunca in lupta pentru clienti pe RCA

Autor: Angela Placinta 16.12.2008

Generali, una din primele zece companii din piata asigurarilor, a lansat ieri campania de raspundere civila auto obligatorie (RCA) 2009-2010, oferindu-le reduceri de 20% clientilor care au copii si asistenta rutiera gratuita tuturor asiguratilor. "Generali are tarife RCA segmentate, calculate in functie de capacitatea cilindrica a autovehiculului, varsta asiguratului si localitatea de domiciliu a acestuia. Compania acorda reduceri semnificative pensionarilor si persoanelor cu deficiente locomotorii. De asemenea, beneficiaza de discount-uri: parintii, asiguratii care platesc integral prima si cei care detin si o alta asigurare la Generali", au declarat oficialii asiguratorului. Campania RCA se va desfasura in perioada decembrie 2008-ianuarie 2009 pe canale ca TV, radio, presa scrisa, pliante, SMS, aplicatii online si altele. Generali a inregistrat in primele noua luni prime brute subscrise de 318,9 milioane lei (peste 87 mil. euro), cu 13,5% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. In asigurari de viata, vanzarile au urcat cu 50%, pana la 63,7 milioane de lei (17,5 milioane de euro), iar asigurarile generale au crescut cu 7%, ajungand la 255,1 milioane de lei (70 de milioane de euro) la sfarsitul lunii septembrie. Generali face parte din Generali PPF, un joint-venture care opereaza in Europa Centrala si de Est, care mai detine pe piata locala Fata Asigurari, Ardaf, RAI si Generali Pensii.