Firmele nu renunta la organizarea de evenimente

Autor: Mirabela Tiron 26.01.2009
Piata evenimentelor isi continua cresterea in pofida crizei financiare, organizarea de evenimente publice fiind o solutie mai ieftina pentru marile companii decat sistemul de publicitate clasic, a declarat Mihai Maties, directorul companiei care administreaza portalul de profil calendareevenimente.ro, detinut de compania de marketing si relatii publice Mastermind Communications. El a mai apreciat ca portalul centralizeaza circa 70% din evenimentele de pe piata, in aceasta luna fiind inregistrate 233 de evenimente, adica aproape acelasi nivel ca in ultimele sase luni ale anului trecut. In ultima jumatate a anului trecut s-au inregistrat 1.820 de evenimente, in medie 300 pe luna. Maties a mai spus ca majoritatea evenimentelor din prima luna a acestui an sunt cele generale (festivaluri, expozitii, concerte etc. ) si mai putin evenimente de business (forumuri seminarii si conferinte, inaugurari, targuri etc.). Cele mai multe evenimente din ultimele sase luni anul trecut au fost organizate in Bucuresti, circa 70%, restul in orasele mari ale tarii. In Cluj au avut loc 181 de evenimente, in Timisoara s-au organizat 124 si 89 de evenimente s-au desfasurat in Iasi, potrivit inregistrarilor pe calendareevenimente.ro.