UPC si-a recrutat sef de vanzari de la cel mai dur rival, RCS&RDS

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 29.01.2009

Razvan Agrosoaie, 31 de ani, va avea in subordine coordonatorii locali, agentii de vanzari si centrele de relatii clienti - in total 300 de oameni.



UPC Romania, al doilea jucator de pe piata locala de cablu TV (CATV), l-a recrutat pe pozitia de director de vanzari pe Razvan Agrosoaie, unul dintre managerii cheie de la RCS&RDS, cel mai mare concurent al companiei pe segmentul CATV. El il inlocuieste la UPC pe Dragos Bunescu, recrutat de compania de tichete de masa Accor.

Agrosoaie a absolvit Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi si lucra din iunie 2003 la RCS& RDS, unde raspundea de vanzarile indirecte si de segmentul rezidential si avea in subordine 200 de oameni. El a fost de asemenea implicat in ultimii doi ani in dezvoltarea serviciului de televiziune prin satelit al RCS&RDS, Digi TV. Agrosoaie vine la UPC pe o pozitie superioara, de director de vanzari, din care va coordona circa 300 de oameni si va raporta direct catre directorul executiv al companiei, Jack Mikaloff.
"Obiectivul meu pentru anul 2009 este cresterea UPC pe toate segmentele de produse, mentinerea si dezvoltarea bazei de clienti", a declarat pentru ZF Razvan Agrosoaie.
Conform unor surse de pe piata telecom, si Ovidiu Ghiman, unul din cei mai importanti oameni din structura de conducere a RCS, ar fi aproape de a pleca din companie. El ar fi in negocieri cu Romtelecom, cel mai mare jucator de pe telefonia fixa din Romania. Ovidiu Ghiman si Alexandru Oprea - director general al RCS&RDS - nu au putut fi contactati pentru a comenta informatia, in timp ce oficialii Romtelecom nu au dorit sa o comenteze.
RCS&RDS este cel mai mare rival al UPC pe televiziunea din cablu si unul dintre concurentii redutabili de pe pietele de servicii de televiziune prin satelit, internet si telefonie fixa, unde in ultimii doi ani a revenit puternic si Romtelecom.
RCS&RDS este, conform cifrelor anuntate de managerii companiei, cel mai mare jucator din Romania pe televiziunea prin cablu si satelit, precum si pe serviciile internet, in timp ce Romtelecom este numarul unu pe telefonie fixa si numarul doi pe internet si televiziune prin satelit.
Principalul business al UPC il reprezinta televiziunea prin cablu, compania avand la finele lunii septembrie aproape 1,2 milioane de clienti.
UPC si-a schimbat in ultimul an aproape complet toata garnitura de manageri - de la directorul executiv pana la cel de comunicare, cu scopul de a pune compania pe crestere, in fata concurentei extrem de dure de pe piata.
Intr-o anumita masura, UPC trece printr-o faza asemanatoare celei prin care a intrat Romtelecom dupa 2006. Atunci, pierderile Romtelecom de pe linia principala de business, telefonia fixa, se accentuasera, astfel ca actionarul majoritar, grupul OTE, a decis schimbarea directorului general, care apoi a restructurat la randul sau top managementul operatorului.
 
Headhunting de la concurenta