Vodafone va sponsoriza concertul Madonna de la Bucuresti

Ziarul Financiar 19.02.2009

Vodafone Romania, al doilea mare operator de telecomunicatii mobile de pe piata locala, va sponsoriza concertului legendei pop Madonna de la Bucuresti, din data de 26 august 2009, a anuntat compania.

„Vodafone este incantat sa fie sponsorul oficial al concertului sustinut de Madonna in Romania, ca parte a turneului mondial cu cel mai mare succes in momentul de fata. Cu acest nou eveniment, continuam seria concertelor Vodafone Best Music. Toti clientii Vodafone Romania pot achizitiona bilete la concert, inainte de punerea in vanzare pentru publicul larg, de pe site-ul www.myticket.ro, intre 23 februarie si 2 martie 2009”, a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania.

Promovat de Live Nation si organizat de Emagic, concertul face parte din turneul mondial Sticky & Sweet Tour.
Sticky & Sweet Tour, turneul de promovare a albumului „Hard Candy“, este deja considerat cel mai bine vandut turneu din istorie al unui artist solo. In 2008, turneul Sticky & Sweet Tour a fost vizionat de peste 2,3 milioane de spectatori din 58 de orase, inregistrand vanzari de bilete record.