Heineken a raportat o crestere de 20% a cifrei de afaceri pe 2008

Ziarul Financiar 30.03.2009

Heineken Romania, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata berii, a anuntat o crestere a cifrei de afaceri cu 20% anul trecut fata de 2007, pana la valoarea de de 829 mil. lei (225 mil. euro).

Cel mai important brand din portfoliul sau local, Heineken, a inregistrat anul trecut o crestere de vanzari de 26%, comparativ cu 2007, in timp ce marcile Ciuc Premium, Golden Brau si Bucegi au avut un avans single digit (sub 10%).

Compania a achizitionat in luna februarie a anului trecut producatorul local Bere Mures, cu o capacitate de productie de 1,6 milioane de hectolitri si cu un efectiv de angajati de aproape 400 de persoane. Ca urmare a acestei preluari, Heineken estima la acea data cresterea cotei de piata in Romania la 31% si majorarea vanzarilor totale la 6 mil. hectolitri. Piata berii era estimata anul trecut la 20,2 mil. hectolitri.