BRD, Intercontinental si Avon, printre contractele care au dus MedLife la o crestere de 73%

Autor: Ioana David 14.04.2009
Operatorul de servicii medicale private MedLife a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o cifra de afaceri de 28 mil. lei (6,75 mil. euro), in crestere cu 73% comparativ cu rezultatele raportate in perioada similara din 2008. Cresterea a fost generata, pe de o parte, de majorarea numarului de clienti corporate, portofoliul MedLife crescand cu 80 de firme, printre acestea numarandu-se Avon, BRD, Elly Lilly, Intercontinental, Ogilvy, Moeller, Pagini Aurii sau Sandvik. Pe de alta parte, avansul MedLife s-a datorat si tendintei generale care se manifesta in piata de orientare catre unitati care asigura servicii de spitalizare, ambulatoriu, laborator, imagistica. Pentru intregul an, compania si-a bugetat afaceri de 31,5 mil. euro si investitii de 5 mil. euro pentru dezvoltarea unor unitati deja existente si deschiderea unei noi clinici in zona Obor-Iancului. Pe piata serviciilor medicale private estimata la circa 400 mil. euro, MedLife concureaza cu Medicover, Centrul Medical Unirea, Romar, Gral, Medsana, Sanador.