Hagi, Ilie Nastase si Nadia vor promova turismul

Autor: Mediafax 28.04.2009
Ministerul Turismului si BRD-Groupe Societe Generale au semnat ieri un contract prin care turismul romanesc va fi promovat pentru o perioada de un an prin intermediul fostilor mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Campania de promovare va costa, potrivit ministrului turismului Elena Udrea, cateva milioane de euro. Campania se va desfasura sub sigla "Romania, land of choice" si va include si reclame outdoor print, si chiar pe internet. "Urmeaza sa contractam doua mari televiziuni internationale si vom face o licitatie pentru asta. Campania de promovare a turismului romanesc, in parteneriat cu BRD, care avea deja o intelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfarsitul lunii mai si va dura circa un an, pana cand va fi gata si va incepe sa fie promovat brandul Romaniei", a declarat ieri Udrea. Campania de promovare va fi creata de agentia ADDV Euro RSCG, iar crearea spoturilor si a printurilor va fi sustinuta de BRD, promovarea urmand sa fie facuta din fondurile Ministerului Turismului.