Preturile medii au fost cheia succesului
Ziarul Financiar
26.05.2009
Investitiile initiale au fost finantate de o societate la care a lucrat antreprenoarea.
"N-am avut niciun ban la inceput. In prima luna am lucrat cu banii societatii, dupa care vindeam si dadeam banii inapoi societatii, iar mie imi ramanea adaosul", a precizat ea.
Acum, antreprenoarea face aprovizionarile din hipermarketuri, de la care primeste un discount de 8%. "Accidental lucrez cu o firma mica. Daca ma duc intr-un en-gross si vad ceva ce-mi place, atunci cumpar. 80% din plati le fac numai prin banca." Pretul unui meniu oferit de cantina-restaurant este accesibil, conform antreprenoarei: o ciorba costa intre 4 si 5 lei, felul doi varizaza intre 8 si 9 lei, iar desertul costa 3 lei. Maria Cristea sustine ca produsele oferite de firma sa se adreseaza unei plaje mari de clienti, printre care se afla si reprezentanti de la ambasada Frantei. Mai mult, ea a afirmat ca firma sa ofera mese festive pentru evenimentele organziate de Ministerul de Finante.
"Am clienti care-mi spun ca daca am fi in Soseaua Oltenitei sau in Baneasa, tot la noi ar veni sa manance. Frecvent vin la noi angajatii institutiilor pe care le avem in jurul cantinei: banci sau diverse firme", afirma Cristea.
Antreprenoarea sustine ca in 2007 a avut o cifra de afaceri de aproximativ 600.000 de euro, din care circa 400.000 de euro provin numai din activitatea cantinei- restaurant Art Café.