eMag crede ca in iunie s-a atins fundul sacului
eMag, cel mai mare retailer online de pe piata locala, controlat de distribuitorul IT&C local Asesoft Distribution, a deschis un showroom la Ploiesti, al treilea si cel mai mic dintre cele pe care le detine compania.
Compania a investit cateva zeci de mii de euro in deschiderea noului showroom, care are o suprafata de 150 metri patrati si in care lucreaza cinci oameni.
Principalele functionalitati ale spatiului sunt de livrare a comenzilor locale si servicii post-vanzare. Zona destinata expunerii este dedicata exclusiv promotiilor principale si produselor strategice eMag, spune Radu Apostolescu, co-fondator si director de marketing al eMag.
Clientii cred ca daca ai showroom esti serios
"Continuam extinderea retelei de prezente fizice in tara pentru ca acestea s-au dovedit a fi un catalizator puternic al cresterii increderii in comertul online. Poate parea paradoxal, dar este un lucru normal daca privim acest model prin ochii clientului care a stiut pana acum doar sa mearga la un magazin din apropiere. Nu vrem si nu facem vanzari din raft, oferta noastra completa este si va fi prezentata numai online", a spus Apostolescu. "Prezenta fizica e foarte importanta: le arata clientilor ca suntem seriosi, e o actiune care aduce incredere. Ne asteptam la o triplare a vanzarilor".
eMag mai detine doua showroom-uri, unul in Bucuresti si unul in Iasi. Intrebat care au fost criteriile prin care eMag a ales Ploiestiul pentru a deschide noul showroom, oficialul eMag a precizat ca unul dintre motive este si prezenta puternica in zona a actionarului principal, grupul Asesoft, controlat de omul de afaceri Sebastian Ghita.
Laptopturile raman cele mai bine vandute produse
Apostolescu nu a dorit sa ofere detalii despre evolutia vanzarilor eMag in 2008 sau in prima parte a acestui an, precizand insa ca acum incasarile sunt in crestere.
"Fundul sacului a fost atins in iunie. Din iulie am inregistrat cresteri, iar august a inceput foarte bine", a spus reprezentantul eMag. "Cele mai bine vandute categorii de produse raman laptopurile, dar si netbook-urile si televizoarele".
Conform propriilor estimari, eMag este cel mai mare vanzator de laptopuri de pe piata locala, cu o cota de 15-16% din piata.
Apostolescu afirma ca vanzarile cresc si pe fondul unei campanii promotionale desfasurate de eMag, prin care transportul produselor la clienti este gratuit, indiferent de valoarea comenzii.