IKEA a schimbat agentiile de media si publicitate

Autor: Ioana David 03.09.2009
IKEA, cel mai mare reatailer de mobila de pe piata locala, care are un buget de marketing de 2,5 mil. euro, a schimbat firma de publicitate, contractul fiind castigat de agentia Punct in luna august, potrivit informatiilor retailerului. Anterior IKEA a lucrat cu firma Ogilvy & Mather. La pitch-ul de creatie organizat de IKEA au fost prezente in faza finala agentiile Cap, Propaganda, Publicis Romania, Punct si Ogilvy. Potrivit datelor ONRC, compania Punct Advertising este detinuta de Anca Silvia Mihaescu (60%) si Sorin Cristian Iosif (40%). In 2007 a avut o cifra de afaceri de 14,3 mil. lei (4,3 mil. euro). Nu sunt disponibile date referitoare la cifra de afaceri din 2008. Incepand tot din luna august, contul de media al IKEA s-a mutat la compania Media Investment, membra a The Group, de la Media Insight (care a devenit in 207 parte a Mediaedgecia).