Orange: Trebuia sa facem o schimbare, piata se blocase

Autor: Adrian Seceleanu 21.09.2009

Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, a renuntat la lupta in pachete de sute de minute de convorbiri oferite clientilor pentru a veni in retea si a decis sa-si segmenteze planurile tarifare in trei mari categorii, care sa inglobeze diferite pachete de servicii, in functie de obiceiurile de consum ale clientilor. Aceasta este cea mai mare miscare strategica pe o piata de peste 3 mld. euro, in care competitia dintre cei sase furnizori de comunicatii mobile s-a acutizat in ultimii ani. "Nu mai puteam continua asa, piata ajunsese intr-un punct mort, in care singura intrebare devenise cate minute vom oferi data viitoare clientilor", explica schimbarea Julien Ducarroz, care a preluat in acest an functia de director comercial al Orange si care are unul dintre peretii biroului "decorat" cu cele mai recente reclame ale rivalilor Orange si care au in comun sutele de minute promise clientilor daca aleg un operator sau altul.