Romanii au redus consumul de bere la terasa, insa cel casnic a scazut mai putin
Dupa ce au crescut in continuu in ultimii sase ani, vanzarile de
bere din Romania au facut ca piata locala sa fie a cincea din lume
din punct de vedere al consumului de bere. Criza nu se lasa insa
fara efecte in comportamentul de consum al romanilor.
Stephan Maria Weber, presedinte al Ursus Breweries, spune ca a
intervenit deja o schimbare: desi romanii continua sa bea bere,
cumpara mai putin si mai rar. "Aceste schimbari se reflecta si in
faptul ca segmentul mainstream (cu pret mediu) a crescut usor in
comparatie cu cel economic si cel premium", spune Weber, care
precizeaza si el ca si consumul din restaurante si terase a scazut
in comparatie cu cel casnic. Explicatia sta in puterea de cumparare
mai mica si in increderea scazuta a consumatorilor in mediul
economic, ceea ce duce la tendinta de a economisi bani,
argumenteaza Weber.
Cititi mai multe despre vanzarile de bere din Romania pe www.businessmagazin.ro