Vodafone pune la bataie 1,3 mil. euro pentru clienti noi

Autor: Adrian Seceleanu 11.10.2009

Vodafone, numarul doi pe piata locala de telefonie mobila, a lansat o campanie promotionala cu premii in valoare totala de aproape 1,3 mil. euro, care se va desfasura in perioada 9 octombrie - 16 ianuarie 2010, potrivit datelor de pe pagina web a companiei.

Campania, care are ca miza mentinerea bazei actuale de clienti, dar si atragerea unor utilizatori noi, vine intr-un context economic dificil in care multi utilizatori isi reduc cheltuielile cu servicii telecom, iar concurenta de pe piata este ridicata.

Mutarea Vodafone vine la scurt timp dupa ce si numarul unu de pe piata locala telecom, Orange, a lansat o noua campanie promotionala, odata cu relansarea portofoliului de abonamente pentru persoanele fizice.

Operatorul detinut de France Telecom a dat startul unor campanii agresive de promovare din prima parte a anului, cand a inceput sa ofere gratuit cartele prepay cu numar oricarui utilizator care solicita acest lucru prin intermediul paginii web a Orange. Operatorii telecom de pe piata locala au resimtit din plin restrangerea consumului de catre companii si persoanele fizice.

Orange si Vodafone, cei mai mari jucatori de pe piata, au inregistrat scaderi ale veniturilor de 17% in al doilea trimestru al acestui an.

In primele sase luni si Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixa, a obtinut venituri de 408,7 milioane euro, in scadere cu 7,6% fata de rezultatul din intervalul ianuarie-iunie 2008. In ceea ce priveste evolutia pietei locale telecom pana la finele anului Liliana Solomon, CEO al Vodafone Romania, declara in urma cu o luna pentru ZF ca evolutia ratei somajului ramane unul dintre cele mai importante semne de intrebare in urmatoarele luni pentru companiile care ofera bunuri de larg consum, in contextul in care o deteriorare a acestui indicator ar putea determina noi restrangeri ale cheltuielilor consumatorilor si companiilor.