UPC taie si cu 50% tarifele pentru clientii companii
Autor:
Adrian Seceleanu
15.10.2009
Divizia de business a UPC Romania, numarul doi pe piata locala
de cablu TV, a lansat noi pachete de servicii pentru companii care
permit reducerea, in medie, a costurilor cu convorbirile telefonice
cu pana la 30-50%, potrivit operatorului. Pe baza istoricului
volumului de trafic, clientii UPC pot sa aleaga pachete cu 100, 200
si 400 de minute incluse pentru convorbirile catre retele nationale
mobile la preturi de 8,16 si respectiv 32 de euro pe luna sau
pachete cu 1000, 2000 si 4000 de minute pentru convorbirile catre
alte retele nationale fixe la preturi de 18, 35 si respectiv 69 de
euro pe luna. "Alegerea extraoptiunilor eficientizeaza costurile de
telefonie ale companiilor cu pana la 50% (...)", a declarat Mihai
Struteanu, directorul diviziei UPC Business.
UPC a reorganizat si
structura de tarifare a apelurilor internationale care va
determina, in medie, o reducere a tarifelor cu pana la 15%,
potrivit oficialilor UPC. Divizia de business genereaza anual
pentru UPC Romania venituri de peste 20 mil. euro, potrivit
estimarilor de pe piata. UPC nu ofera date privind segmentarea
veniturilor dintre segmentul rezidential si cel business. Anul
trecut UPC a avut venituri de 138 mil. euro.