RCS&RDS intra cu publicitate pe TV. Bugetul este estimat la 200.000 de euro

Autor: Adrian Seceleanu 04.11.2009

RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori telecom din Romania, a inceput sa isi promoveze serviciile printr-o campanie de publicitate TV cu un buget estimat de surse din piata la 0,2 mil. euro - o actiune neobisnuita pentru operatorul controlat de omul de afaceri local Zoltan Teszari. In intreaga sa istorie RCS&RDS a avut doar cateva campanii de publicitate pe TV, strategia de crestere a operatorului bazandu-se pe tarifele agresive si agentii de vanzare din usa in usa. Campania RCS promoveaza toate serviciile, inclusiv cele de telefonie mobila din Spania, si vizeaza in buna parte clientii potentiali din mediul rural, avand in vedere ca printre putinele posturi TV care difuzeaza spoturile sunt unele specializate in muzica populara.
RCS, numarul unu pe cablul TV in Romania cu 1,4 milioane de clienti, s-a bazat pana acum pe atragerea utilizatorilor si catre celelalte servicii, iar campania TV ar putea semnaliza intentia operatorului de a tinti noi categorii de utilizatori. RCS are peste un milion de clienti si pentru fiecare din serviciile de telefonie fixa, mobila si internet. Contactati de ZF, oficialii RCS nu au raspuns intrebarilor referitoare la campania de promovare. Anul trecut RCS&RDS a obtinut venituri de 387 mil. euro.