H&M tatoneaza piata locala de retail

Autor: Cristi Moga 17.11.2009

Mai multi reprezentanti ai companiei H&M (Hennes& Mauritz), unul dintre cei mai mari retaileri de imbracaminte la nivel mondial si printre cei mai populari pe segmentul mediu, au intalniri in aceste zile in Bucuresti si in alte orase din tara cu proprietarii de centre comerciale pentru strangerea de informatii privind o posibila intrare pe piata locala de profil.

"Reprezentantii H&M strang informatii privind nivelul chiriilor, vanzarile din centre comerciale si spatiile disponibile. Ei vor alcatui un raport care va fi prezentat conducerii in luna februarie a anului viitor. Pana atunci nu este luata nicio decizie privind o posibila intrare pe piata locala", au declarat pentru ZF surse din piata imobiliara.

Printre proiectele vizate de catre H&M se numara si mallul Sun Plaza, a carui deschidere este programata pentru prima parte a anului viitor, dar reprezentantii companiei EMCT, dezvoltatorul proiectului, nu au dorit sa comenteze informatia. "Romania este una dintre pietele interesante pentru H&M, dar in momentul de fata nu sunt planuri concrete pentru deschiderea de magazine in Romania", au declarat reprezentantii H&M.

Compania suedeza, cu vanzari de 10 mld. euro, rivalizeaza la nivel european cu proprietarii brandului Zara, care se extind in aceasta perioada in Romania. Intrarea H&M ar reprezenta un imbold puternic in retail.