Piata de ambalaje isi va reveni cand va creste din nou productia de bunuri de larg consum
Autor:
Laurentiu Cotu
06.12.2009
Compania Goldplast din Bistrita, producator de ambalaje din
polietilena a anuntat ca va realiza p o cifra de afaceri de 10,3
mil. lei (aproximativ 2,5 mil. euro) in acest an, in scadere cu
peste 14% fata de anul trecut. Compania bistriteana a incheiat
exercitiul financiar din 2008 cu vanzari totale de aproximatvi 11,4
mil. lei (peste 3,2 mil. euro). ''Vanzarile companiei noastre sunt
influentate in mare masura de criza financiara globala. Piata in
domeniul maselor plastice este in regres, lipsa comenzilor din
domeniul constructiilor, agriculturii si consumul tot mai scazut de
alimente si bunuri de larg consum au dus la o scadere a productiei
de ambalaje din mase plastice. Piata si-ar putea reveni in momentul
in care va creste productia interna de bunuri de larg consum,
numarul investitorilor straini va fi mai mare, iar infrastructura
se va imbunatatii'', a declarat pentru ZF Transilvania Ioan
Stejerean, director general Goldplast.
Actionarul principal al
Goldplast este omul de afaceri Ioan Stejerean, care impreuna cu
fiica lui detin 97% din titluri, restul de 3% din actiuni fiind
detinute de persoane din compartimentul comercial si tehnic al
companiei. Numarul de angajati Goldplast a ajuns in prezent la 65
de oameni, principalii competitori ai firmei la nivel national
fiind companiile Malvina Bucuresti si Moviplast Craiova.