Piata de ambalaje isi va reveni cand va creste din nou productia de bunuri de larg consum

Autor: Laurentiu Cotu 06.12.2009
Compania Goldplast din Bistrita, producator de ambalaje din polietilena a anuntat ca va realiza p o cifra de afaceri de 10,3 mil. lei (aproximativ 2,5 mil. euro) in acest an, in scadere cu peste 14% fata de anul trecut. Compania bistriteana a incheiat exercitiul financiar din 2008 cu vanzari totale de aproximatvi 11,4 mil. lei (peste 3,2 mil. euro). ''Vanzarile companiei noastre sunt influentate in mare masura de criza financiara globala. Piata in domeniul maselor plastice este in regres, lipsa comenzilor din domeniul constructiilor, agriculturii si consumul tot mai scazut de alimente si bunuri de larg consum au dus la o scadere a productiei de ambalaje din mase plastice. Piata si-ar putea reveni in momentul in care va creste productia interna de bunuri de larg consum, numarul investitorilor straini va fi mai mare, iar infrastructura se va imbunatatii'', a declarat pentru ZF Transilvania Ioan Stejerean, director general Goldplast. Actionarul principal al Goldplast este omul de afaceri Ioan Stejerean, care impreuna cu fiica lui detin 97% din titluri, restul de 3% din actiuni fiind detinute de persoane din compartimentul comercial si tehnic al companiei. Numarul de angajati Goldplast a ajuns in prezent la 65 de oameni, principalii competitori ai firmei la nivel national fiind companiile Malvina Bucuresti si Moviplast Craiova.