Retrospectiva lifestyle a lui 2009

Ziarul Financiar 25.12.2009

Cu toate ca analistii previzionau vremuri grele, piata de lifestyle nu a fost amortita, dimpotriva. Comertul cu arta a continuat sa aiba perspectiva. In 2009 s-a deschis Karousel, prima galerie de fotografie de arta din Romania, condusa de Violeta Sarbu, proprietara galeriei, care a renuntat pentru aceasta la functia de director de marketing al retailerului Flanco si la consultanta.

Iar piata culturala s-a dovedit a ramane printre cele mai normale pentru o perioada de dificultati economice: a fost anul Festivalului George Enescu, care incepand de anul acesta a intrat in top 3 european, dupa Festivalul de la Lausanne si la egalitate cu Festivalul de la Salzburg. Cu un buget de sapte milioane de euro si spectacole sustinute de 185 de solisti si orchestre de talie mondiala, festivalul este unul dintre evenimentele cele mai notabile care au sfidat criza si timp de aproape o luna a atras aproape 100.000 de spectatori.

Cititi mai multe despre cum a fost 2009 in materie de lifestyle pe www.businessmagazin.ro.