Retrospectiva lifestyle a lui 2009
Cu toate ca analistii previzionau vremuri grele, piata de
lifestyle nu a fost amortita, dimpotriva. Comertul cu arta a
continuat sa aiba perspectiva. In 2009 s-a deschis Karousel, prima
galerie de fotografie de arta din Romania, condusa de Violeta
Sarbu, proprietara galeriei, care a renuntat pentru aceasta la
functia de director de marketing al retailerului Flanco si la
consultanta.
Iar piata culturala s-a dovedit a ramane printre cele mai normale
pentru o perioada de dificultati economice: a fost anul
Festivalului George Enescu, care incepand de anul acesta a intrat
in top 3 european, dupa Festivalul de la Lausanne si la egalitate
cu Festivalul de la Salzburg. Cu un buget de sapte milioane de euro
si spectacole sustinute de 185 de solisti si orchestre de talie
mondiala, festivalul este unul dintre evenimentele cele mai
notabile care au sfidat criza si timp de aproape o luna a atras
aproape 100.000 de spectatori.
Cititi mai multe despre cum a fost 2009 in materie de
lifestyle pe www.businessmagazin.ro.