Primele zile din 2010 fac din Pro TV lider de audienta

Ziarul Financiar 03.01.2010

ProTV a fost lider de audienta si in primele zile ale lui 2010, dupa cea mai mare parte a telespectatorilor romani si-a petrecut Revelionul alaturi de acest post. Pe 1 ianuarie, romanii au urmarit cu sufletul la gura marea confruntare din "Transformers: razboiul lor in lumea noastra". In intervalul 20:32-23:06, ProTV a condus detasat in topul audientelor, obtinand la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 12.1 puncte de rating si o cota de piata de 27.3%, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu numai 5.9 puncte de rating si 13.2% cota de piata. Lupta pentru soarta Universului a fost urmarita, conform GFK Romania si de publicul din mediul urban, ProTV obtinand o medie de 8.6 puncte de rating si o cota de piata de 17.6%, Antena 1 obtinand la nivelul aceluiasi public 5.5 puncte de rating si o cota de piata de 11.2%. Minutul de aur a fost atins la ora 22:31 cand, la nivelul intregii populatii a Romaniei, peste 2 milioane de telespectatori au urmarit razboiul dintre Autoboti si Decepticoni, ProTV obtinand 10.1 puncte de rating si o cota de piata de 22.1%.

ProTV si-a pastrat pozitia de lider si pe 2 ianuarie, cand telespectatorii s-au adunat cu mic cu mare, sa-si vada vedetele preferate in locuri si ipostaze de neimaginat. Emisiunea "As vrea eu" i-a adus pe Iulia Vantur, Mihai Dedu, Alex Velea, Mihai Petre si Catalin Botezatu in costumatii si situatii total diferite de cele cu care s-a obisnuit publicul: cofetar, vanzator la benzinarie, intr-un magazin de haine, la shaormerie sau chiar in piata. In intervalul 20:29 - 21:34, emisiunea "As vrea eu" a fost lider de audienta, obtinand la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 8.8 puncte de rating si o cota de piata de 20.8%, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu 6.3 puncte de rating si o cota de piata 15.1%. Conform GFK Romania, si romanii din mediul urban s-au uitat la ProTV pentru a o urmari pe Iulia Vantur servind prajituri sau pe Mihai Petre pregatind in pasi de dans o shaorma. Astfel, ProTV a inregistrat la nivelul publicului urban o audienta medie de 7.9 puncte de rating si o cota de piata de 15.5%, Antena 1 obtinand o audienta de 5.9 puncte de rating si o cota de piata de 11.6%. Minutul de aur al emisiunii "As vrea eu" a fost atins la ora 21:19, cand peste 2 milioane de romani au fost cu ochii pe ce fac vedetele in aceasta ipostaza inedita. Astfel, la nivelul intregii populatii a romaniei, ProTV a atins la aceasta ora o audienta de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 20.9%.