Magazinul Ferrari a avut vanzari de 100.000 de euro in luna cadourilor

Autor: Bogdan Alecu 06.01.2010

Magazinul Ferrari de pe Calea Victoriei, detinut de fostul ministru al sanatatii Ion Bazac si de actionarii Cefin, a inregistrat in luna decembrie, prima luna de la deschidere, vanzari de aproape 104.000 de euro, potrivit oficialilor companiei. Fiecare client al Ferrari Store a cheltuit in decembrie in medie 85 de euro, in conditiile in care din cele 3.580 de persoane care au intrat in magazin doar 1.200 au cumparat macar un produs. Reprezentantii Ferrari Store estimeaza in acest an vanzari de 2 milioane de euro, astfel ca magazinul ar urma sa genereze in jur de 20% din cifra de afaceri a companiei Forza Rossa, care detine si importatorul Ferrari. In 2009, importatorul a inregistrat afaceri de 8 mil. euro, potrivit ultimelor date disponibile, si a vandut 25 de masini.

Spre comparatie, la nivelul anului 2008 magazinul Louis Vuitton din hotelul de cinci stele Marriott din Capitala a avut o cifra de afaceri de 2,9 mil. euro, potrivit site-ului Ministerului de Finante.

Cel mai scump produs vandut in cadrul Ferrari Store in decembrie a fost o Segway Ferrari (bicicleta speciala cu autoechilibru si deplasare verticala), cu un pret de 10.920 de euro, urmata de o macheta Ferrari F430 Scuderia la scara 1:8, cu un pret de 5.250 de euro. Cele mai ieftine produse disponibile in magazin sunt caietele cu sigla Ferrari, care au un pret de 0,8 euro. Vanzarile cele mai mari au fost inregistrate in decembrie pe segmentul cadourilor de Craciun pentru copii, precum machete, sanii sau biciclete.