Directorul de marketing al Hilton pleaca dupa opt ani in companie

Autor: Mirabela Tiron 11.01.2010

Corina Alexandru, 35 de ani, directorul de marketing si relatii publice al hotelului de cinci stele Athénée Palace Hilton din Capitala, renunta la pozitia detinuta dupa aproape opt ani in care a coordonat marketingul hotelului controlat de omul de afaceri George Copos.

Absolventa a Facultatii de Relatii Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice, Corina Alexandru considera ca a venit mo mentul pentru alte noi provocari. "Nu pot spune deocamdata pe ce pozitie voi pleca, insa pot mentiona ca nu este vorba de o functie in industria ospitalitatii", spune ea.

Inainte de a intra in industria ospitalitatii, Co rina Alexandru a lucrat intr-o agentie de publicitate.

Postul de director de marketing si relatii publice al hotelului Hilton, cu afaceri de 23 de milioane de euro in 2008, va fi preluat de Manuela Me res, absolventa a Uni versitatii Media din Bu curesti, care a lucrat intre 2007 si sfarsitul anului trecut in departamentul de marketing al furnizorului de servicii de consultanta si outsourcing Capgemini.

Si la hotelul de cinci stele Intercontinental sa schimbat directorul de marketing si de vanzari la sfarsitul anului trecut. Astfel, Mihaela Iordache, 33 de ani, a revenit pe postul de director de vanzari si marketing, pozitie pe care a ocupat-o in perioada 20052007, inlocuind-o pe Gabriela Rotariu Bergeron. Inainte de-a reveni in companie, Iordache a lucrat in cadrul hotelului Hilton Sibiu.