Leo Burnett lanseaza o a doua companie pe domeniul digital

Autor: Adriana Rosoga 18.01.2010

Grupul de comunicare Leo Burnett cu afaceri de 62,7 mil. euro in 2008 lanseaza o noua agentie de publicitate interactiva pe piata autohtona: Digital Star. Aceasta a luat nastere in urma asocierii agentiei de publicitate interactiva Emblem cu grupul Leo Burnett.

"Este un pas firesc pe care-l facem, avand in vedere portofoliul larg de clienti ai grupului, transformarea consumatorilor si impactul pe care il are lumea digitala asupra lor, dar mai ales avand in vedere strategia grupului Leo Burnett (...) Pentru Leo Group, domeniul digital este o prioritate si ne propunem ca in 3 ani, prin toate diviziile digitale separate sa devenim cel mai puternic grup din acest punct de vedere", spune Stefan Iordache, COO al Leo Burnett Group.

Actionarii companiei sunt Laurentiu Dumitrescu, CEO-ul fostei agentii Emblem care detine 50% din actiunile Digital Star, Stefan Iordache, COO al Leo Burnett Group, iar restul de 20% dintre actiuni sunt impartite intre oameni cheie din cadrul grupului Leo Burnett.

Digital Star va fi condusa de Laurentiu Dumitrescu din functia de Managing Partner.

Digital Star va integra toata echipa si clientii Emblem si va oferi clientilor sai servicii de strategie online, creatie, media buying, programare, SEM, SEO, analytics, email marketing, creatie jocuri sau e-CRM.