Daniel Guzu investeste 1 mil. euro in promovare in adezivii Duraziv

Autor: Catalin Lupoaie 26.01.2010

Compania Duraziv, controlata de omul de afaceri Daniel Guzu, fondatorul afacerii cu lacuri si vopsele Fabryo, va investi anul acesta in campaniile de marketing peste 1 milion de euro. Daca 2009 a insemnat pentru companie un an bazat pe cercetare de piata si creare de portofoliu de produse, anul 2010 va fi unul bazat pe promovare agresiva, afirma reprezentantii companiei.

"Am suplimentat bugetul de marketing fata de anul trecut pentru ca am reusit sa cream un produs competitiv, care merita promovat. Suma alocata promovarii reprezinta o investitie si nu se va revedea in pretul final al produsului. De aceea, chiar daca vom inregistra cresteri, ma astept sa intram pe profit abia din 2011", spune Daniel Guzu, director general al Duraziv.

Duraziv a realizat anul trecuto cifra de afaceri de 9 milioane de euro, cele mai bune canale de vanzare pentru produsele companiei fiind magazinele de profil si distribuitorii. Pentru 2010, Daniel Guzu se asteapta la o crestere de aproximativ 10 % pentru segmentul de adezivi, crestere bazata pe lansarea unui portofoliu de produse care sa acopere intru totul asteptarile clientilor.