Ce cred sefii de mall-uri din zona despre deschiderea Sun Plaza: Romanii nu merg cu metroul la mall. Cum comentati?

Autor: Cristi Moga 04.02.2010

Concurenta Sun Plaza apreciaza ca accesul la metrou ar putea avea un impact redus in vanzarile retailerilor cu articole scumpe, urmand sa avantajeze mai mult operatorii de restaurante si fast-food-uri sau cinematograful. Potrivit reprezentantilor Sun Plaza, aproximativ 25.000 de oameni tranziteaza zilnic statia de metrou Piata Sudului, prin care se poate traversa in mai putin de 30 de minute orasul de la sud la nord, pana in Pipera.

"Oamenii cu bani din Romania nu merg cu metroul, astfel ca accesul la statia Piata Sudului cred ca ii va ajuta doar pentru zona de food-court si entertainment. Ne asteptam la o scadere a traficului de 20% in preajma deschiderii, dar cred ca dupa aceea ne vom reveni, iar clientii vor alege unde sa mearga la cumparaturi in functie de proximitate", a declarat Vlad Dragoescu, manager de investitii in cadrul firmei care administreaza proprietatile fondului de investitii Equest, proprietarul centrului comercial Vitantis.

Cele mai importante ancore din Vitantis - Carrefour (food), Praktiker (bricolaj), Technomarket (electrocasnice) si Mobila Bontas - vor avea corespondenti in proiectul Sun Plaza unitati ale retailerilor Cora, bauMax, Flanco si Mobexpert, care vor ocupa mai mult de 30.000 de metri patrati in cadrul proiectului.

Sun Plaza va avea in plus o reprezentare mai buna pe zona de imbracaminte si entertainment, prin aportul unor chiriasi precum Inditex, C&A, GAP sau cinematograful Cinema City.

Nici directorul City Mall nu se sperie de deschiderea proiectului Sun Plaza, apreciind ca in decurs de o luna de la inaugurare, clientii vor reveni in proiectul situat la Eroii Revolutiei: "Sun Plaza este al treilea proiect care se deschide in zona de sud a capitalei, dupa Libery Center si Grand Arena. Daca la primele doua deschideri ne-am asteptat sa resimtim un trafic mai scazut, lucru care nu s-a intamplat, in acest moment deschiderea Sun Plaza va fi un nou punct de interes pentru locuitorii sectorului 4. Acesta curiozitate este fireasca data fiind amploarea proiectului, iar o parte dintre clientii nostri vor merge sa viziteze, in prima luna, Sun Plaza. Sunt convins ca rata intoarcerii clientilor nostri va fi una forte mare si ma bazez pe faptul ca timp de 1 an de zile am creat si pus la punct un program de fidelizare", spune Mihai Agaficioaia, directorul City Mall.