eMAG lanseaza un serviciu de returnare a produselor in 30 de zile
eMAG, cel mai mare retailer online de pe piata locala, a lansat
servicul "ExtraGarantia de Retur", un serviciu de returnare a
produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.
Acesta se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice
si are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor in
procesul de achizitie, potrivit unui comunicat. Astfel, orice
client eMAG care nu este complet multumit de alegerea facuta poate
returna produsul prin curier sau direct la showroom. In functie de
optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit
nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral
valoarea platita.
"Prin serviciul lansat, oferim o garantie suplimentara de 30 de
zile in care clientul poate folosi efectiv produsul ales, iar daca
asteptarile sunt diferite, poate fi consiliat pentru o alegere mai
buna. Acesta este un beneficiu real comparativ cu magazinele
traditionale care iti ofera posibilitatea de a testa un produs la
raft in cateva minute", a declarat Radu Apostolescu, director de
marketing eMAG.