Un roman de 40 de ani a ajuns brand managerul mondial al Kent

Autor: Mihaela Popescu 15.02.2010

Mihai Diaconu, seful pe marketing al producatorului British American Tobacco South East Europe, a fost promovat recent brand manager al tigarilor Kent la nivel global, pozitie din care va gestiona bugetul de promovare si imaginea celei mai vandute marci premium a companiei, care in 2008 a realizat vanzari estimate la 10-15 miliarde de euro (peste 3 miliarde de pachete) pe 70 de piete.

Diaconu, 40 de ani, a fost promovat si la inceputul lui 2009, cand a fost numit director al departamentului de marketing si vanzari al British American Tobacco South East Europe de pe pozitia de Marketing & Sales Director la BAT Romania. El lucreaza de peste 10 ani la BAT, este absolvent al Universitatii Politehnica Bucuresti si al Academiei de Studii Economice, potrivit linkedin.com, si se numara in prezent printre cei mai cunoscuti executivi din piata bunurilor de larg consum.

Oficialii BAT nu au confirmat informatiile pana la inchiderea editiei.

British American Tobacco (BAT) este cel mai mare jucator pe piata locala a tigaretelor, cu o cota de peste 40%, potrivit estimarilor ZF.