Mallul de proximitate, noua incercare a City Mall de a pastra clienti pe o piata tot mai aglomerata
Autor:
Cristi Moga
16.02.2010
Centrul comercial City Mall din sudul Capitalei isi va schimba
in urmatoarea perioada un sfert dintre chiriasi pentru a se
pozitiona drept un mall "de proximitate", cu accent pe magazine de
tineret si sport, proces pentru care administratorii centrului au
semnat un parteneriat cu firma de consultanta imobiliara Cushman
& Wakefield. Mallul, care numara in prezent 70 de magazine,
si-a schimbat de-a lungul timpului de mai multe ori proprietarii,
dar si administratorii, care au incercat de fiecare data sa
imbunatateasca mixul de chiriasi, in conditiile in care rezultatele
centrului comercial sunt sub nivelul altor proiecte concurente.
"Procentul de spatii care vor fi inchiriate sau reinchiriate se
apropie de 25% din numarul total de magazine existente", spun
reprezentantii City Mall.
In prezent, printre chiriasii mallului se
numara supermarketurile Billa si Primavara, retailerii de fashion
Tina R, Sprider sau Pada Murre sau operatorii de restaurante KFC,
Spring Time sau Burger King.