Mallul de proximitate, noua incercare a City Mall de a pastra clienti pe o piata tot mai aglomerata

Autor: Cristi Moga 16.02.2010
Centrul comercial City Mall din sudul Capitalei isi va schimba in urmatoarea perioada un sfert dintre chiriasi pentru a se pozitiona drept un mall "de proximitate", cu accent pe magazine de tineret si sport, proces pentru care administratorii centrului au semnat un parteneriat cu firma de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield. Mallul, care numara in prezent 70 de magazine, si-a schimbat de-a lungul timpului de mai multe ori proprietarii, dar si administratorii, care au incercat de fiecare data sa imbunatateasca mixul de chiriasi, in conditiile in care rezultatele centrului comercial sunt sub nivelul altor proiecte concurente. "Procentul de spatii care vor fi inchiriate sau reinchiriate se apropie de 25% din numarul total de magazine existente", spun reprezentantii City Mall. In prezent, printre chiriasii mallului se numara supermarketurile Billa si Primavara, retailerii de fashion Tina R, Sprider sau Pada Murre sau operatorii de restaurante KFC, Spring Time sau Burger King.