Exclusiv online - O masa la 10 lei, ultima tendinta creata de gigantii din fast-food. Aflati la ce restaurante fast-food puteti lua masa cu doar 10 lei

Autor: Cristina Stoian 25.02.2010

De mai mult de o luna pe principalele canale TV ruleazaspoturi cu burgeri sarind sau cu tineri impartind copane sau aripi de pui. Reclamele anunta ultima moda- mancare fast-food la 10 lei.

Sumele investite in publicitate de gigantii McDonald's, KFC si Burger King, care au aplicat incepand din acest an reduceri de pana la 35% de unele meniuri vandute vin dupa o perioada in care comanda la restaurant a scazut substantial. Potrivit ultimului studiu al companiei de cercetare de piasa MEMRB in sectorul bunurilor de larg consum, aproape unul din doi romani (46%) a ramas fidel produselor pe care obisnuia sa le achizitioneze inainte de criza, insa a fost nevoit sa reduca volumele cumparate. mai mult de atat s-a remarcat o orientare a clientilor catre produsele substituente mai ieftine. 37% dintre cei chestionati de MEMRB au raspuns ca au cumparat produse similare celor pe care obisnuiau anterior sa le achizitioneze, insa la un pret mai mic.

In acest context, cele trei companii au pus in aplicare aceste promotii, fie temporar fie ca un alt produs in gama totala vanduta.

McDonald's, care ruleaza afaceri de peste 100 mil. euro comercializeaza in prezent in cele circa 60 de restaurante din toata tara doua tipuri meniu la 10 lei, cu 5,5 lei mai putin decat costau in 2009. campania a inceput pe 7 ianuarie si chiar daca a fost propusa pentru o luna, a fost prelungita pana la sfarsitul lui februarie.Meniului Big Mac/McChicken cu portii medii de cartofi prajiti si bautura racoritoare i-a inceput a face concurenta insa meniul copane sau cel cu bucati din piept si aripioare de pui de la KFC.


US Food Network, compania care opereaza lantul de restaurante Kentucky Fried Chicken (KFC) la nivel local si in Republica Moldova a apelat de asemenea recent la aceeasi campanie, reducand preturile a doua dintre meniurile sale de la 13,35 de lei la 10 lei.

Faptul ca mai mult de jumatate din romani si-au redus bugetul pentru iesirile in restaurante, baruri sau cluburi a pus jucatorii din acest sector in situatia de a gasi solutii rapide pentru atragerea clientilor. Si Burger King are pe site si in cele opt magazine pe care le opereaza la nivel local promotii care anunta produse la 10 lei sau chiar gratis, daca sunt achizitionate impreuna cu o bautura racoritoare.