Competence Call Center: angajam inca 200 de oameni in Bucuresti
Compania Competence Call Center, un furnizor de servicii de
suport care lucreaza pentru companii precum Petrom sau Ryanair,
si-a extins spatiul inchiriat in Bucuresti astfel ca va angaja in
perioada urmatoare inca 200 de oameni, potrivit estimarilor
oficialilor firmei.
"Datorita evolutiei pozitive in anul 2009, Competence Call Center
Romania isi dubleaza suprafata la inceputul anului 2010, oferind
noi locuri de munca pentru aproximativ 200 de colaboratori. La ora
actuala avem 150 de colaboratori", au precizat reprezentii
companiei.
Extinderea numarului de angajati vine pe fondul castigarii unui
contract cu "o platforma internationala online".
Infiintata in 2007, CCC Bucuresti ofera servicii in noua limbi
straine.
"CCC Bucuresti inregistreaza o dezvoltare extrem de rapida si o
crestere enorma. La abia trei ani de la infiintare extindem
birourile, dubland locurile de munca", a declarat Heiner Witte,
Directorul CCC.