Competence Call Center: angajam inca 200 de oameni in Bucuresti

Ziarul Financiar 01.03.2010

Compania Competence Call Center, un furnizor de servicii de suport care lucreaza pentru companii precum Petrom sau Ryanair, si-a extins spatiul inchiriat in Bucuresti astfel ca va angaja in perioada urmatoare inca 200 de oameni, potrivit estimarilor oficialilor firmei.

"Datorita evolutiei pozitive in anul 2009, Competence Call Center Romania isi dubleaza suprafata la inceputul anului 2010, oferind noi locuri de munca pentru aproximativ 200 de colaboratori. La ora actuala avem 150 de colaboratori", au precizat reprezentii companiei.

Extinderea numarului de angajati vine pe fondul castigarii unui contract cu "o platforma internationala online".
Infiintata in 2007, CCC Bucuresti ofera servicii in noua limbi straine.

"CCC Bucuresti inregistreaza o dezvoltare extrem de rapida si o crestere enorma. La abia trei ani de la infiintare extindem birourile, dubland locurile de munca", a declarat Heiner Witte, Directorul CCC.