Duster, prin ochii jurnalistilor straini. Cum comentati?

Autor: Alexandru Anghel 03.03.2010

"Este interesanta intr-adevar. Daca ne uitam numai cativa ani in urma, este neasteptat sa vezi cum s-a dezvoltat marca. La inceput am fost sceptici, dar apoi cu Sandero, MCV si acum Duster a devenit un brand serios. De acum Toyota, restul industriei auto, se uita cu respect la Dacia si toti creeaza concepte, modele care sa atace segmentul", spune Peter Homola, jurnalist austriac, freelancer, despre ultima lansare a Automobile Dacia.

Lansarea Duster, mult asteptatul SUV al producatorului Automobile Dacia, a adunat la standul din cadrul Salonului auto de la Geneva zeci de jurnalisti care au verificat fiecare maner, surub si buton pentru a se convinge de calitatea noului model. Jurnalistul austriac a declarat pentru ZF ca apreciaza ca Dacia ar putea fi urmatoarea "poveste de succes", dupa Skoda, care a crescut imens dupa preluarea de catre Volkswagen.

"Nu pare sa aiba o calitate foarte speciala, este chiar slaba la materiale. Este insa perfecta pentru cei care au un buget redus", a comentat Damian Jean, jurnalist francez la www.kelmandataire.fr.