BRD vinde minicarduri pentru plati de mica valoare la metrou si restaurante

Autor: Ciprian Botea 11.03.2010

BRD a lansat un serviciu de plata bazat pe tehnologia contactless, care permite realizarea de tranzactii de mica valoare intr-un timp foarte scurt prin intermediul unui card de dimensiuni mici atasat contului bancar al clientului, au anuntat reprezentantii bancii. Serviciul este disponibil deocamdata doar in Capitala, in cadrul unui proiect-pilot. Introducerea codului PIN este obligatorie doar pentru platile mai mari de 100 de lei. "Prin noul serviciu poate fi facuta orice plata in limita disponibilitatilor din cont, dar pentru platile mai mari de 100 de lei va fi solicitat codul PIN", a explicat Dana Demetrian, director executiv in BRD-SocGen. In acest moment, noul serviciu este disponibil in 60 de locuri din Bucuresti, incluzand restaurantele Pizza Hut si KFC, dar poate fi folosit si pentru accesul la metrou in statiile Piata Romana si Universitate. In cadrul programului-pilot 1.500 de clienti BRD vor putea folosi tehnologia contactless fara niciun cost de administrare. Costul standard de administrare a produsului este de 25 de lei pe an.