Antreprenorul care a adus posetele Furla preia marketingul Vel Pitar

Autor: Diana Tudor Stoica 16.03.2010

Adrian Puiu, antreprenorul care a adus pe plan local brandul italian de marochinarie Furla, a preluat din februarie conducerea departamentului de marketing al Vel Pitar, unul dintre cei mai mari producatori locali de panificatie.

Puiu detine functia de director national de marketing in cadrul Vel Pitar, inlocuindu-l pe Razvan Mircea, cel care a ocupat aceasta pozitie din 2006 pana la inceputul acestui an, cand a preluat marketingul producatorului de cafea Strauss Romania.

"Adrian Puiu este noul director de marketing (al Vel Pitar - n.red.), venit in locul fostului nostru coleg, Razvan Mircea", au declarat reprezentantii Vel Pitar, confirmand informatiile ZF.

Puiu, 37 de ani, este cunoscut in special pentru faptul ca a adus in Romania franciza Furla, companie italiana care produce marochinarie de lux (genti, pantofi, curele etc.), prin intermediul companiei Puiu si Fii. Ulterior, el a renuntat la functia de manager al magazinelor si a predat conducerea afacerii sotiei sale, Anca.

In ultimul an si jumatate, Puiu a lucrat in cadrul producatorului de cafea Tchibo Brands Romania unde a detinut functiile de retail division director (director de magazine) si ulterior de business development director.

Adrian Puiu va coordona marketingul unei companii cu vanzari de aproximativ 130 de milioane de euro, cu 4.500 de angajati, care detine 8% din piata locala a painii si 15% din cea de morarit.

Absolvent al studiilor de marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Puiu are o experienta de aproape sase ani in departamentul de marketing, acumulata in perioada in care a lucrat pentru subsidiara locala a producatorului de cosmetice L'Oréal, ca brand manager si group brand manager.