Saatchi&Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta

Autor: Cristina Rosca 23.03.2010

Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta, brand din portofoliul Intersnack, dupa ce a castigat un pitch local care a avut loc la sfarsitul anului trecut. Campania cuprinde un spot TV, POSM-uri (consta in amenajarea unui spatiu de promovare a produsului la punctul de vanzare ) si un website dezvoltat de Kubis Interactive.

"Saatchi & Saatchi isi extinde astfel business-ul pe clientul Intersnack Romania, devenind gardianul brandului Fiesta, alaturi de ChioChips, existent in portofoliul agentiei de 8 ani," afirma Carmen Barda, New Business Director Saatchi & Saatchi.
Saatchi&Saatchi face parte din grupul Centrade, unul dintre primele grupuri de comunicare de pe piata locala, care in 2008 a inregistrat o cifra de afaceri de 81,6 milioane de euro. Printre cei mai importanti clienti Saatchi & Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips, Fiesta), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.