Saatchi&Saatchi a realizat cea mai recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta
Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi a realizat cea mai
recenta campanie de imagine pentru alunele Fiesta, brand din
portofoliul Intersnack, dupa ce a castigat un pitch local care a
avut loc la sfarsitul anului trecut. Campania cuprinde un spot TV,
POSM-uri (consta in amenajarea unui spatiu de promovare a
produsului la punctul de vanzare ) si un website dezvoltat de Kubis
Interactive.
"Saatchi & Saatchi isi extinde astfel business-ul pe clientul
Intersnack Romania, devenind gardianul brandului Fiesta, alaturi de
ChioChips, existent in portofoliul agentiei de 8 ani," afirma
Carmen Barda, New Business Director Saatchi & Saatchi.
Saatchi&Saatchi face parte din grupul Centrade, unul dintre
primele grupuri de comunicare de pe piata locala, care in 2008 a
inregistrat o cifra de afaceri de 81,6 milioane de euro. Printre
cei mai importanti clienti Saatchi & Saatchi se numara: Toyota
Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), Bunge
Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips, Fiesta), PSI (Love
Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.