Schimbari de directori la Porsche Romania
Marcile Volkswagen si Audi din cadrul Porsche Romania, cel mai
mare jucator de pe piata de profil, isi schimba de astazi
conducerea.
"Matei Albulescu, seful marcii Volkswagen autoturisme, va prelua
atributiile de director marca Audi in cadrul Porsche Romania, dupa
ce Mihai Halmagianu a decis sa aleaga incepand de la 1 aprilie un
alt drum in cariera", au declarat oficialii Porsche Romania.
Functia de director al marcii Volkswagen autoturisme va fi detinuta
de Bogdan Florea, care pana in prezent a detinut functia de Area
Sales Manager pentru marca Volkswagen.
Schimbarile din conducerea marcilor din cadrul Porsche Romania
reprezinta cele mai importante mutari din piata auto, dupa plecarea
lui Mihai Bordeanu de la conducerea regionala a marcii Lexus, in
cadrul diviziei comerciale a Renault Romania si venirea lui Silviu
Docan la TiriacAuto, divizia de retail auto a Tiriac Holdings, de
la Auto Cobalcescu, unul dintre cei mai mari dealeri Dacia Renault
din Capitala.
Matei Albulescu s-a aflat la conducerea Volkswagen in cadrul
Porsche Romania din 1999, anterior ocupand functia de director al
retelei de service-uri Bosch in Romania.
Volkswagen a detinut la nivelul anului 2008 pozitia de cea mai bine
vanduta marca de import, cu o cota de piata de 7,4%, in timp ce
anul trecut a ocupat pozitia secunda in topul van zarilor de masini
din import, potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor si
Importatorilor de Automobile (APIA), fiind depasit de Hyundai,
marca ale carei masini vandute se regasesc insa numai in proportie
de 50% in inma tricularile auto din 2009.
In cazul marcii Audi, venirea lui Matei Albulescu la conducere re
prezinta cea de-a doua schimbare a ma nagementului din ultimii trei
ani, dupa plecarea lui George Sanduleac ca brand manager al marcii
Porsche in ultimul trimestru din 2007 si venirea lui Mihai
Halmagianu la conducere, de la Porsche Bucuresti Nord.
La nivelul anului trecut Audi a fost cea mai bine vanduta marca
premium de pe piata locala, cu aproape 1.300 de masini, in scadere
cu 56%, in timp ce in primele doua luni ale acestui an vanzarile au
continuat declinul cu aproape 30% fata de perioada similara a
anului trecut, la aproape 150 de masini.