Schimbari de directori la Porsche Romania

Autor: Bogdan Alecu 31.03.2010

Marcile Volkswagen si Audi din cadrul Porsche Romania, cel mai mare jucator de pe piata de profil, isi schimba de astazi conducerea.
"Matei Albulescu, seful marcii Volkswagen autoturisme, va prelua atributiile de director marca Audi in cadrul Porsche Romania, dupa ce Mihai Halmagianu a decis sa aleaga incepand de la 1 aprilie un alt drum in cariera", au declarat oficialii Porsche Romania.
Functia de director al marcii Volkswagen autoturisme va fi detinuta de Bogdan Florea, care pana in prezent a detinut functia de Area Sales Manager pentru marca Volkswagen.
Schimbarile din conducerea marcilor din cadrul Porsche Romania reprezinta cele mai importante mutari din piata auto, dupa plecarea lui Mihai Bordeanu de la conducerea regionala a marcii Lexus, in cadrul diviziei comerciale a Renault Romania si venirea lui Silviu Docan la TiriacAuto, divizia de retail auto a Tiriac Holdings, de la Auto Cobalcescu, unul dintre cei mai mari dealeri Dacia Renault din Capitala.
Matei Albulescu s-a aflat la conducerea Volkswagen in cadrul Porsche Romania din 1999, anterior ocupand functia de director al retelei de service-uri Bosch in Romania.
Volkswagen a detinut la nivelul anului 2008 pozitia de cea mai bine vanduta marca de import, cu o cota de piata de 7,4%, in timp ce anul trecut a ocupat pozitia secunda in topul van zarilor de masini din import, potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), fiind depasit de Hyundai, marca ale carei masini vandute se regasesc insa numai in proportie de 50% in inma tricularile auto din 2009.
In cazul marcii Audi, venirea lui Matei Albulescu la conducere re prezinta cea de-a doua schimbare a ma nagementului din ultimii trei ani, dupa plecarea lui George Sanduleac ca brand manager al marcii Porsche in ultimul trimestru din 2007 si venirea lui Mihai Halmagianu la conducere, de la Porsche Bucuresti Nord.
La nivelul anului trecut Audi a fost cea mai bine vanduta marca premium de pe piata locala, cu aproape 1.300 de masini, in scadere cu 56%, in timp ce in primele doua luni ale acestui an vanzarile au continuat declinul cu aproape 30% fata de perioada similara a anului trecut, la aproape 150 de masini.