Vanzarile Orkla Foods s-au mentinut in jurul a 29 mil. euro

Autor: Diana Tudor Stoica 06.04.2010

Orkla Foods Romania, producatorul margarinei Wiesana si al pateului Ardealul, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 29 mil. euro, nivel aproape similar in euro cu cel din 2008, cand compania raporta un rulaj de 28,7 mil. euro, potrivit informatiilor companiei. "Desi contextul economic a fost unul defavorabil consumului, rezultatele noastre sunt pozitive", a declarat Manuela Banu (foto), director general al Orkla Foods Romania, completand ca la obtinerea acestor rezultate a contribuit si finalizarea programului de reoganizare a companiei demarat la finalul anului 2007. In plus, managerul companiei mai spune ca cifra de afaceri a fost sustinuta si de extinderea businessului pe productia de ingrediente pentru companii cu activitati in panificatie si cofetarie, cat si de investitiile in promovare. Banu nu a comentat insa asupra evolutiei profitului Orkla in 2009. In 2008, Orkla Foods Romania, cea mai mare dintre cele doua companii prin care grupul norvegian Orkla este prezent in Romania, realiza afaceri de 25,2 milioane de euro si pierderi nete de 10,8 mil. euro, potrivit datelor Ministerului de Finante.