"E cool sa fii eco" a ajuns si in Romania

Ziarul Financiar 24.04.2010

Dincolo de interesele puterilor economice si ale companiilor, pentru care tema ecologista este uneori numai un subiect ce trebuie bifat in programul de marketing, in tarile cu traditie "verde" s-au dezvoltat proiecte vizandu-l direct pe consumatorul-poluator, mai exact incercand sa-i inoculeze ideea ca salvarea planetei depinde de fiecare. Iar celor care raman impasibili la filmele sau reclamele cu ursi polari sau panda amenintati de schimbarile climatice li se sugereaza macar ca a fi eco este "cool".

Si in Romania au inceput sa apara astfel de idei. Anul acesta, casa de productie Verdecrud Media si The Light Cinema Liberty Center, impreuna cu Ministerul Mediului si Padurilor, Ministerul Educatiei si o serie de companii partenere, au lansat un proiect denumit Revolutia Eco. "In primul rand ne-am propus sa schimbam atitudinea tinerilor prin desfasurarea unor activitati de educare si constientizare asupra problemelor mediului. Educatia ecologica primita in familie, in scoli, in diverse evenimente trebuie ridicata la un nivel mult mai inalt", sustine Daniela Apostol, manager de proiect.


Cititi mai multe despre proiectele eco din Romania pe www.businessmagazin.ro.