Piata de publicitate online in Romania a fost de 17 milioane de euro anul trecut, in scadere cu 10%

Autor: Magraon Andreea 28.04.2010

Piata de publicitate din Romania a atins 65,2 milioane de dei (17 milioane de euro) anul trecut, in scadere cu 10% fata de 2008, potrivit raportului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online, si PricewaterhouseCoopers Romania.

"In primul semestru din 2009, cand veniturile totale s-au ridicat la 25,5 milioane lei (7 mil. euro), piata a inregistrat o scadere cu 25% fata de aceeasi perioada din 2008, pe fondul reducerii bugetelor de publicitate. In al doilea semestru al 2009, studiul evidentiaza o crestere de 3% fata de aceeasi cifra din 2008 si de 50% fata de 2007, veniturile ajungand la 39,7 milioane lei (10 mil euro), cu 56% mai mult decat pe primul semestru al aceluiasi an", au spus reprezentantii IAB Romania.