CEO Romtelecom: Piata e afectata de reducerea consumului

Autor: Adrian Seceleanu 12.05.2010

Romtelecom, numarul unu pe piata locala de telefonie fixa, a inregistrat in primul trimestru din acest an venituri de 194,8 mil. euro, in scadere cu 3,3%, in timp ce profitul operational (EBITDA) s-a redus cu 20,2%, la 59,3 mil. euro. Compania a continuat sa piarda clienti pe principalul business, telefonia fixa, dar si-a majorat numarul de utilizatori pe serviciile TV si internet.

"Reducerea consumului in Romania, in contextul in care inca nu s-a reluat cresterea economica, se face simtita si in piata de telecomunicatii", a declarat Yorgos Ioannidis (desen), CEO al Romtelecom, care a spus ca rezultatele financiare sunt afectate de campaniile promotionale pe care operatorul e nevoit sa le lanseze. "Clientii, atat persoane fizice, cat si companii, sunt in continuare extrem de preocupati de costul serviciilor de telecomunicatii, iar noi ne straduim sa venim cu oferte care sa le satisfaca cerintele, insa e normal ca impactul acestora sa se resimta la nivel de venituri si profitabilitate".