ASF mizeaza pe vanzari de 0,35 mil. euro pentru o solutie de gestionare a relatiei cu clientii

Autor: Magraon Andreea 27.05.2010

Furnizorul local de solutii IT Advantage Software Factory (ASF) vrea sa obtina in acest an venituri de 0,35 de milioane de euro din aplicatia de gestionare a relatiei cu clientii AnytimeCRM, fata de 0,1 mil. euro din 2009, au anuntat reprezentantii companiei. De asemenea, ASF estimeaza o cifra de afaceri de 2,2 milioane de euro pentru 2010, o crestere de 10% fata de cea de anul trecut. In functie de versiune si numar de utilizatori, costul pentru AnytimeCRM porneste de la cateva mii de euro pentru firme mici si poate ajunge la cateva zeci de mii pentru companiile medii, sustin reprezentantii companiei. Advantage Software Factory, care are 50 de angajati, are 6 parteneri. Potrivit lui Marian Stirbescu (foto), director de marketing al companiei, ASF mizeaza pe castigarea a inca 14 distribuitori pana la sfarsitul acestui an. Printre distribuitori se numara Axioma Solutions, Euro-Testing Software Solution si Duocom, Euro-Testing Software Solution si Rheal.