PwC: SUA - Internetul va depăşi publicaţiile tipărite la încasările din publicitate

Autor: Adrian Voicu 20.06.2010

Internetul va depăşi publicaţiile tipărite, urmândă să ajungă al doilea mare mediu de promovare a produselor, dupa televiziune, conform unui studiu al PricewaterhouseCoopers citat de Wall Street Journal.

Studiul realizat de PwC, Media Outlook 2010-2014, arată ca publicitatea online, excluzând reclamele pe telefoane mobile, se va extinde până în 2014 la 34,4 miliarde dolari, de la 24,2 miliarde dolari în 2009.

De asemenea, publicitatea realizată prin intermediul publicaţiilor tipărite va continua să înregistreze un declin. Conform cifrelor prezentate de Newspaper Association of America, veniturile din publicitatea pe print au coborât în 2009 cu 28,6%, la 24,82 miliarde dolari. PwC consideră ca până în 2014 acestea vor ajunge la 22,3 miliarde dolari.

"Deşi internetul nu a scăpat impactului recesiunii, declinul înregistrat in SUA este mult mai mic decât cel înregistrat de celelalte medii publicitare", se arată în raport.