Clienţii Orange pot cumpăra bilete la metrou direct de pe mobil

Autor: Adrian Seceleanu 27.06.2010

Clienţii Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă de pe piaţa locală, pot cumpăra bilete de transport pentru metroul din Bucureşti direct de pe mobil, sistemul de plată fiind momentan instalat în şase staţii ale Metrorex. Pentru a cumpăra bilete, clienţii Orange trebuie să solicite biletul printr-un mesaj scris la un număr scurt, apoi să scaneze la dispozitivul special instalat în staţiile participante în acest program-pilot codul de bare pe care îl primesc pe telefon printr-un mesaj multimedia, au anunţat reprezentanţii companiei. În prezent, accesul pe baza codului de bare de pe telefonul mobil este disponibil în şase staţii de metrou, anume Politehnica, Petrache Poenaru, Grozăveşti, Piaţa Victoriei, Universitate şi Timpuri Noi. Pentru a solicita un bilet de o călătorie cu metroul, clienţii Orange trebuie să trimită mesajul scris la numărul 801 (tarif 0,36 euro), pentru un bilet cu două călătorii trebuie să trimită mesajul la numărul 802 (tarif 0,63 euro), iar pentru 10 călătorii incluse - la numărul 810 (tarif 1,83 euro). În cazul clienţilor prepay, tariful se scade din creditul disponibil, iar în cazul abonaţilor Orange, la tarifele menţionate se adaugă TVA.