UPC a câştigat 4.500 de clienţi pe TV cu promoţia dedicată Campionatului Mondial de fotbal

Autor: Adrian Seceleanu 12.07.2010

UPC România, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, a depăşit pragul de 250.000 de abonaţi la serviciul de televiziune digitală şi de 12.000 de clienţi pentru serviciul de televiziune de înaltă definiţie HD, a anunţat compania. "Creşterea înregistrată pe segmentul digital de către UPC de la lansarea promoţiei dedicate Campionatului Mondial de Fotbal este de 4.500 de abonaţi în decurs de o lună. Din cei 4.500 de abonaţi la televiziunea digitală, 2.600 au optat pentru serviciile HD oferite de UPC", au precizat reprezentanţii UPC. Campania lansată de UPC luna trecută, care este valabilă până la finele acestei luni, le oferă clienţilor care trec de la cablu analogic la cablu digital posibilitatea de a primi fără costuri unele servicii şi de a plăti tarife mai mici pentru serviciile TV. Cel mai mare jucător de pe piaţa locală de servicii TV este compania locală RCS&RDS.