Lunga aşteptare, nemulţumirea clienţilor operatorilor telecom
AngajaŢii operatorilor de telecom locali care sunt incapabili să
ofere rapid răspunsuri relevante la întrebările clienţilor
reprezintă unul dintre motivele cel mai des invocate de consumatori
la întreruperea contractelor cu o companie de telecom, potrivit
unui studiu realizat de compania de analiză GfK.
"Atunci când furnizorul este contactat pentru depunerea unei
reclamaţii, cuvântul de ordine este timpul. Pe oameni îi
nemulţumeşte cel mai mult în astfel de cazuri existenţa unui timp
mare de aşteptare până la preluarea de către un consultant şi lipsa
promptitudinii în rezolvarea problemei", potrivit GfK.
Aproape jumătate dintre clienţii operatorilor de comunicaţii (44%)
nemulţumiţi de personalul companiilor au renunţat să mai folosească
furnizorul respectiv sau să achiziţioneze serviciile acestuia, iar
72% au împărtăşit experienţa negativă şi altora.
Unul dintre principalele efecte psihologice ale perioadei de criză
este acela că oamenii au devenit mai precauţi în procesul de
achiziţie şi tind să ceară opinia celor din jur mai mult decât până
acum, înainte de a cumpăra ceva, spune Oana Neacşu, cercetător al
GfK România. GfK România face parte din grupul GfK, una dintre cele
mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume.
Rezultatele celui mai recent studiu Omnibus realizat de GfK România
arată că în ultima jumătate de an o treime dintre români au intrat
în contact direct cu furnizorii de servicii de telefonie, internet
sau TV, sunând sau trecând pragul magazinelor acestora.
Compania are peste 150 de sucursale în 100 de state.