După doar două luni de comercializare, Dacia Duster devine al doilea SUV ca vânzări în Franţa

Ziarul Financiar 01.08.2010

Deşi Dacia Duster a fost lansat în Franţa de abia în luna mai, SUV-ul făcut în România a escaladat rapid topurile de vânzări, scrie Promotor citând un top realizat de publicaţia spaniolă Autoblog Espanol. Conform publicaţiei spaniole, Dacia Duster este al doilea cel mai vândut SUV în primele şase luni ale anului, cu 5.335 unităţi vândute, plasându-se în spatele lui VW Tiguan (6.448 unităţi). Din segmentul SUV au fost excluse însă Peugeot 3008 (26.088) şi Nissan Qashqai (11.654) - modele care au aceleaşi drepturi ca şi Duster de a fi considerate SUV-uri - şi incluse în categoria crossover.

Dacă cele două modele ar fi incluse, Dacia Duster ar ocupa un foarte onorant loc patru în categoria modelelor cu valenţele tot-teren, după doar două luni întregi de comercializare. Nu este greu de găsit o explicaţie pentru intrarea lui Duster la vârful topului, SUV-ul românesc beneficiind de un interes uriaş în Franţa în momentul lansării, care a făcut ca după doar 2 zile de la debutul pe piaţă să se primească 4.000 de comenzi. Chiar Dacia face cu greu faţă comenzilor, şi aşa cum am mai scris, timpul de aşteptare pentru un Duster în Franţa este printre cele mai extinse. Mai multe despre succesul Daciei SUV pe piaţa franceză citiţi pe www.promotor.ro.